REKLAMACE

Jako spotřebitel máte ze zákona záruku 2 roky. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro vás záruka pouze 1 rok. 

  • NAPIŠTE EMAIL o požadavku reklamace na e-mail info@lovemarry.cz          použijte vzorový formulář ZDE   + přiložte kopii faktury + přiložte fotografii závady.
  • VYČKEJTE NA SPOJENÍ hned co bude možné se spojíme a domluvíme na následném postupu.
  • UVEĎTE ZBOŽÍ DO PŮVODNÍHO STAVU. Musí být vráceno kompletní a nesmí jevit známky opotřebení, otevření, nošení či poškození. 
  • ZABALTE A ODEŠLETE BALÍČEK vč. formuláře a faktury na jméno a adresu : Nicolle Suplinčáková / Bramboříková 2, Praha 10, 106 00            Pokud budete zasílat přes službu ZÁSILKOVNY doneste balíček na vybranou pobočku nahlaste identifikační kód (97289799) Obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky. Cena za tuto službu je 59 CZK.
  • PO DORUČENÍ A VYHODNOCENÍ  závady bude závada napravena / zasláno nové zboží / vrácení peněz stejnou platební metodou

DŮLEŽITÉ

Spodní prádlo, noční prádlo, podvazky jsou zboží, které může přijít přímým stykem s pokožkou a jsou  tedy považovány za zboží intimního charakteru, dle zákona není možné po otevření přijmout takové zboží zpět (odstoupení od kupní smlouvy), prosím zvažte tedy před nákupem svou koupi.

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). Rozhodnete-li se pro odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě, prosíme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek.


  • Vrácení peněz proběhne nejdéle do 7 pracovních dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým byla platba přijata.

JAK POSTUPOVAT:

  • Spojte se s námi NAPIŠTE EMAIL o požadavku odstoupení od kupní smlouvy na e-mail info@lovemarry.cz použijte vzorový formulář ZDE + přiložte kopii faktury
  • UVEĎTE ZBOŽÍ DO PŮVODNÍHO STAVU. Musí být vráceno kompletní a nesmí jevit známky opotřebení, otevření, nošení či poškození. Je-li vrácené zboží poškozeno, jen prodejce oprávněn uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej do vracené částky.
  • ZABALTE A ODEŠLETE BALÍČEK vč. formuláře a faktury na jméno a adresu :                                                        Nicolle Suplinčáková/Bramboříková 2, Praha 10, 10600                                                       Pokud budete zasílat přes službu ZÁSILKOVNY doneste balíček na vybranou pobočku nahlaste identifikační kód (97289799 ) Obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá vám potvrzení o převzetí zásilky. Cena za tuto službu je 59 CZK.
  •  Náklady na vrácení zboží nese kupující